Pubblicazioni recenti
BORGHINI S., CIRRINCIONE A., COLM L., GAUR A., MEDICI B., SORBINO F.
La mobilità urbana nella prospettiva della Generazione Z
Economia & Management, 2024, no. 2, pp.87-96
PRENESTINI S., BORGHINI S., CARÙ A.
Embracing Diversity and Body Positivity: The Role of Marketing in Fashion Markets and Culture in Marketing Fashion. Critical Perspectives on the Power of Fashion in Contemporary Culture
Karin M. Ekström (a cura di), Routledge, chap. 4, pp.59-76, 2023
BORGHINI S., Sherry J. F., Joy A.
Attachment to and Detachment from Favorite Stores: An Affordance Theory Perspective
Journal of Consumer Research, 2021, vol.47, no. 6, pp.890-913
Morrow G., BORGHINI S.
Data Analysis and the Arts: The Mistake of Ignoring the Numbers in Managing the Cultural Business
Michela Addis, Andrea Rurale (a cura di), Routledge, chap. 6, pp.184-212, 2021
BORGHINI S., Maclaran P., Bonnin G., Cova V.
The ecology of the marketplace experience in Marketing Management
Luca M. Visconti, Lisa Peñaloza, Nil Toulouse (a cura di), Routledge, pp.408-426, 2020
BORGHINI S.
Il ruolo del consumo nel processo di trasformazione del sé: quando il marketing deve offrire un contributo
Economia Aziendale Online, 2019, vol.10, no. 3, pp.525-535