
- Start Date
- Duration
- Format
- Language
- 14 Apr 2025
- 4,5 days
- Class
- Italian
Gestire in modo integrato e coerente una rete di vendita potenziando la capacità di prendere decisioni efficaci e sviluppando una visione strategica del sales management.
In the Business Roundtable Manifesto, 180 CEOs from the leading US companies laid the foundations for a new corporate culture, one that is more sensitive to ethical, environmental and social issues. Just over one year later, now is the moment to remind ourselves that the digital revolution has not reshaped the basic principles of good corporate governance. Nor, more specifically, has it thrown into doubt the fundamentals of relationship marketing: on the contrary the digital revolution has reinforced all the relative approaches and implications, both positive and negative.
Gestire in modo integrato e coerente una rete di vendita potenziando la capacità di prendere decisioni efficaci e sviluppando una visione strategica del sales management.
Offrire le conoscenze e competenze relative all’imprenditorialità sociale e al management del terzo settore per nuovi modelli di business sostenibili.
Progettare strategie di marketing efficaci integrando l'approccio tradizionale e quello digital per valorizzare e personalizzare l'esperienza del cliente.