Pubblicazioni recenti
DE LUCA L. M., ROSSI A., SUMAR Z., TROILO G.
Digital transformation in the making: lessons from a large energy company in The PDMA Handbook of Innovation and New Product Development
Ludwig Bstieler, Charles H. Noble (a cura di), Wiley & Sons, chap. 20, pp.387-405, 2023
BOTTKE T., MANOLATOS D. K., TROILO G.
Do You Really Know The Financial Impacts of Your Digital Transformation?
Harvard Business Review, 20 Aprile, 2023
TROILO G., O'REILLY D.
Digital affordances and artist identity in the musical industry. The case of Imogen Heap in New Directions in Art, Fashion, and Wine. Sustainability, Digitalization, and Artification
Annamma Joy (a cura di), Rowman and Littlefield Publishers, pp.63-82, 2023
BERTOLI G., CASTALDO S., CILLO P., TROILO G., VERONA G. (a cura di)
Innovazione e Management. Omaggio a Salvio Vicari
Egea, Milano, Italia, 2022
BERTOLI G., CASTALDO S., CILLO P., TROILO G., VERONA G.
L’evoluzione del pensiero scientifico di Salvio Vicari in Innovazione e Management: Omaggio a Salvio Vicari
G. Bertoli, S. Castaldo, P. Cillo, G. Troilo, G. Verona (a cura di), Egea, pp.11-24, 2022
MOLTENI L., TROILO G. (a cura di)
Ricerche di marketing. Metodologie e tecniche per le decisioni strategiche e operative - II Ed.
Egea, Milano, Italia, 2022