Pubblicazioni recenti
MOTTIRONI C.
Il turismo di montagna in transizione
Economia & Management, 2022, no. 3, pp.33-37
DI SALLE M., MOTTIRONI C.
Nomadismo digitale come opportunità per il turismo
Economia & Management, 2022, no. 1, pp.52-57
ANTONIOLI M., MAGNANI A., MOTTIRONI C.
Culture, Creativity and Tourism Attractiveness: Towards a Common Policy. Differing Clusters and Patterns in European Cities in World Heritage, Place Making and Sustainable Tourism. Towards Integrative Approaches in Heritage Management
Kurt Luger, Matthias Ripp (a cura di), StudienVerlag, pp.55-68, 2020
ANTONIOLI M., MOTTIRONI C.
Smart City e Turismo in Smart City. L’evoluzione di un’idea
Giuseppe Franco Ferrari (a cura di), Mimesis Edizioni, pp.225-246, 2020
VIGANÒ G., ANTONIOLI M., MOTTIRONI C.
Il turismo della montagna in un’ottica sostenibile: ruolo e nuove tendenze, indicatori e policy in XXIII Edizione 2018-2019 del Rapporto sul Turismo Italiano
E. Becheri, A. Morvillo (a cura di), Rogiosi Editore, pp.609-626, 2019
ANTONIOLI M., MOTTIRONI C.
Wine and food tourism and place identity: the strategic role of local networks in Place branding. Connecting tourist experiences to places
Pantea Foroudi, Chiara Mauri, Charles Dennis, T.C.Melewar (a cura di), Routledge, chap. 15, 2019