Latest publications
MOTTIRONI C.
Il turismo di montagna in transizione
Economia & Management, 2022, no. 3, pp.33-37
DI SALLE M., MOTTIRONI C.
Nomadismo digitale come opportunità per il turismo
Economia & Management, 2022, no. 1, pp.52-57
ANTONIOLI M., MAGNANI A., MOTTIRONI C.
Culture, Creativity and Tourism Attractiveness: Towards a Common Policy. Differing Clusters and Patterns in European Cities in World Heritage, Place Making and Sustainable Tourism. Towards Integrative Approaches in Heritage Management
Kurt Luger, Matthias Ripp (Eds),StudienVerlag, pp.55-68, 2020
ANTONIOLI M., MOTTIRONI C.
Smart City e Turismo in Smart City. L’evoluzione di un’idea
Giuseppe Franco Ferrari (Eds),Mimesis Edizioni, pp.225-246, 2020
VIGANÒ G., ANTONIOLI M., MOTTIRONI C.
Il turismo della montagna in un’ottica sostenibile: ruolo e nuove tendenze, indicatori e policy in XXIII Edizione 2018-2019 del Rapporto sul Turismo Italiano
E. Becheri, A. Morvillo (Eds),Rogiosi Editore, pp.609-626, 2019
ANTONIOLI M., MOTTIRONI C.
Wine and food tourism and place identity: the strategic role of local networks in Place branding. Connecting tourist experiences to places
Pantea Foroudi, Chiara Mauri, Charles Dennis, T.C.Melewar (Eds),Routledge, chap. 15, 2019