Antonella Carù

Marketing

Biografia

Pubblicazioni recenti

OSTILLIO M. C., CARÙ A. Value Co‐Creation in a Social Purpose Institution: The Case of the Dynamo Camp Art Factory—Between Art Therapy and Artification Journal of Philanthropy and Marketing, 2024, vol.29, no. 4, pp.e1879
CARÙ A., COVA B., VOOS Z. Disruptive Audience Performance: The Extremes of the Duet Applauses/Boos International Journal of Arts Management, 2023, vol.26, no. 1, pp.72-81
PRENESTINI S., BORGHINI S., CARÙ A. Embracing Diversity and Body Positivity: The Role of Marketing in Fashion Markets and Culture in Marketing Fashion. Critical Perspectives on the Power of Fashion in Contemporary Culture Karin M. Ekström (a cura di), Routledge, chap. 4, pp.59-76, 2023
CIRRINCIONE A., CARÙ A. Benefici, bisogni e sistema d’offerta in Management delle Aziende Culturali - II Ed. Fabrizio Montanari, Paola Dubini, Armando Cirrincione (a cura di), Egea, chap. 4, pp.139-207, 2022
CARÙ A. L’esperienza di consumo nelle relazioni fra impresa e mercato in Innovazione e Management: Omaggio a Salvio Vicari G. Bertoli, S. Castaldo, P. Cillo, G. Troilo, G. Verona (a cura di), Egea, pp.219-226, 2022
RURALE A., CARÙ A., MION DALLE CARBONARE P. Nuove esperienze di consumo il caso FAI Economia & Management, 2022, no. 1, pp.30-34

Grants & Premi

Best Paper in Marketing Award, XII International Conference on Arts and Cultural Management - AIMAC - The International Association of Arts and Cultural Management , 2013
Teaching Award, Electives Courses (a.a. 2006-07) - Università Commerciale Luigi Bocconi , 2007
Research Award - Università Commerciale Luigi Bocconi , 2001