Antonella Carù

Marketing

Biography

Latest publications

CARÙ A., COVA B., VOOS Z. Disruptive Audience Performance: The Extremes of the Duet Applauses/Boos International Journal of Arts Management, 2023, vol.26, no. 1, pp.72-81
PRENESTINI S., BORGHINI S., CARÙ A. Embracing Diversity and Body Positivity: The Role of Marketing in Fashion Markets and Culture in Marketing Fashion. Critical Perspectives on the Power of Fashion in Contemporary Culture Karin M. Ekström (Eds),Routledge, chap. 4, pp.59-76, 2023
CIRRINCIONE A., CARÙ A. Benefici, bisogni e sistema d’offerta in Management delle Aziende Culturali - II Ed. Fabrizio Montanari, Paola Dubini, Armando Cirrincione (Eds),Egea, chap. 4, pp.139-207, 2022
CARÙ A. L’esperienza di consumo nelle relazioni fra impresa e mercato in Innovazione e Management: Omaggio a Salvio Vicari G. Bertoli, S. Castaldo, P. Cillo, G. Troilo, G. Verona(Ed), Egea, pp.219-226, 2022
RURALE A., CARÙ A., MION DALLE CARBONARE P. Nuove esperienze di consumo il caso FAI Economia & Management, 2022, no. 1, pp.30-34
CARÙ A., CUADRADO M. Capire il fruitore delle arti. L’errore di sottovalutazione della Customer Experience in Il Valore della Cultura : 22 Esperti per nuove Strategie M. Addis, A. Rurale (Eds),Skira Editore, pp.245-270, 2021

Grants & Honors

Best Paper in Marketing Award, XII International Conference on Arts and Cultural Management - AIMAC - The International Association of Arts and Cultural Management , 2013
Teaching Award, Electives Courses (a.y. 2006-07) - Università Commerciale Luigi Bocconi , 2007
Research Award - Università Commerciale Luigi Bocconi , 2001