- Start date
- Duration
- Format
- Language
- 04 Mar 2025
- 40 hours
- Online
- Italian
Gestire il prodotto in ogni fase del suo ciclo di vita, bilanciare le esigenze dei clienti e garantire la redditività aziendale.
When dealing with a crisis, communication takes on a critical role in guiding individual and collective behavior. Case in point: the anxiety that’s currently growing at pace with the global proliferation of the coronavirus. Evidence of the complexity of the problem is the controversial tone coloring the debate on the communication strategies that Italian institutions and media have adopted. Complexity intensified by the public’s constant need for news and the variety of information sources and channels people are tapping to satisfy this need. READ MORE ON SDA BOCCONI INSIGHT>>
Gestire il prodotto in ogni fase del suo ciclo di vita, bilanciare le esigenze dei clienti e garantire la redditività aziendale.
Gestire clienti e prospect strategici in modo strutturato individuando e sfruttando le opportunità di business e potenziando le capacità negoziali e di comunicazione.
Gestire in modo integrato e coerente una rete di vendita potenziando la capacità di prendere decisioni efficaci e sviluppando una visione strategica del sales management.