Social media marketing in the era of platforms

SDA Bocconi Insight - Bookshelf - A. Mandelli, A. Arbore, C. Piancatelli

SHARE ON

An updated synopsis of the role that social medial are playing in marketing activities, this book is meant to be shared with marketing managers, as well as managers from other business units, and more broadly anyone interested in digital innovation.

Read more on SDA Bocconi Insight










Related News

25 March 2024
The four core values of Gen Z
The four core values of Gen Z
An in-depth analysis by mobiUS, SDA Bocconi School of ...
Learn More
29 February 2024
Laura Colm honored by the American Marketing ...
Laura Colm honored by the American Marketing Association
Robert Lusch Early Career Research Award
Learn More
09 October 2023
SDA Bocconi focuses on impact and development ...
SDA Bocconi focuses on impact and development with three new
Learn More

Related Programs

Sales Excellence Idee, metodi e strumenti per ottimizzare la funzione vendite
  • Start Date
  • Duration
  • Format
  • Language
  • 27 Nov 2024
  • 3 days
  • Class
  • Italian

Gestire in modo integrato progetti di trasformazione dell’organizzazione e della gestione della funzione vendite per perseguire l'eccellenza in ambito commerciale.

Product Management - Edizione primaverile Costruire, lanciare e far crescere prodotti di successo
  • Start date
  • Duration
  • Format
  • Language
  • 04 Mar 2025
  • 40 hours
  • Online
  • Italian

Gestire il prodotto in ogni fase del suo ciclo di vita, bilanciare le esigenze dei clienti e garantire la redditività aziendale. 

Key account management - Edizione primaverile Gestione efficace di clienti e prospect strategici
  • Start Date
  • Duration
  • Format
  • Language
  • 19 mar 2025
  • 3 days
  • Class
  • Italian

Gestire clienti e prospect strategici in modo strutturato individuando e sfruttando le opportunità di business e potenziando le capacità negoziali e di comunicazione.