Paola Caiozzo

Leadership, Human Resources and Digital Technologies

Biography

Latest publications

CAIOZZO P., COLM L., GUENZI P., SISTI M. A. Dieci aree di azione per ridisegnare la funzione vendite Economia & Management, 2022, no. 4, pp.83-91
SISTI M. A., GUENZI P., CAIOZZO P. (Eds.) Gestire le vendite. L'eccellenza nel sales management. II edizione Egea, Milano, Italy, 2020
CAIOZZO P., CITO M., TAGGIASCO G. Extraordinary salespeople: competenze per competere Economia & Management, 2017, no. 1, pp.23-29
CAIOZZO P., CITO M. C., MINIERO G. Venditori si nasce? Il mestiere visto dagli studenti Economia & Management, 2017, no. 1, pp.13-17
SISTI M. A., GUENZI P., CAIOZZO P. (Eds.) Gestire le vendite. L’eccellenza nel sales management Egea, Milano, Italy, 2015
CAIOZZO P., VACCANI R. (Eds.) Le cause organizzative del mobbing. Se il malato fosse l'organizzazione? Franco Angeli, , 2010

Related Articles

Hilti: where onboarding goes into overdrive with digital ...
Authors
Required time 6 min
The present and future of Sales Performance Management in...
Required time 6 min
La trasformazione delle vendite tra digital e nuove logic...
Authors
Required time 8 min

Director

Competenze per vendere Negoziare con successo con i clienti
  • Duration
  • wkly effort
  • Format
  • Language
  • Price
  • 7 weeks
  • 3 hours
  • On Demand
  • Italian
  • 500€

The program provides the skills needed to manage negotiation processes in commercial contexts, detecting the most appropriate strategies in individual situations.